Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza postępowanie wg procedury uproszczonej – poniżej 30.000 EURO bez zastosowania uPzp na: Dostawę bagażowego pojazdu akumulatorowego oraz przyczepy rolniczej na potrzeby własne.

Wersja do wydrukuWersja PDF

---------
Przeniesiono do archiwum: 2019-04-1
---------
Bydgoszcz, 30.03.2017 r.
Nr postępowania 3/PM/2017

OGŁOSZENIE
Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza postępowanie wg procedury uproszczonej – poniżej 30.000 EURO bez zastosowania uPzp na: Dostawę bagażowego pojazdu akumulatorowego oraz przyczepy rolniczej na potrzeby własne LPKiW w Bydgoszczy w formie leasingu operacyjnego

I . ZAMAWIAJĄCY:
Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
ul. Gdańska 173-175
85-674 Bydgoszcz
tel. 052/ 328-00-09
fax 052/ 328-00-24
strona: www.myslecinek.pl
II . OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zadanie 1. pojazd akumulatorowy:
1. Zamówienie obejmuje dostawę do Zamawiającego bagażowego pojazdu akumulatorowego o ładowności min. 1000 kg na potrzeby własne Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem na własny koszt. Pojazd powinien spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz posiadać niezbędne dokumenty upoważniające do rejestracji.
Przedmiot dostawy musi spełniać następujące parametry:
o pojazd akumulatorowy,
o fabrycznie nowy,
o rok produkcji: 2016 lub 2017
o bagażowy;
o min. 2-osobowy;
o silnik min 4,5 kW, prąd przemienny;
o akumulatory dostosowane do zamawianego pojazdu o pojemności min. 250Ah;
o prostownik zewnętrzny dostosowany do zastosowanych akumulatorów;
o pełna instalacja oświetleniowa spełniająca wymogi ruchu drogowego;
o wskaźnik rozładowania baterii,
o klakson;
o koła min. 13 cali;
o hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy lub bębnowy;
o rama galwanizowana;
o skrzynia bagażowa stalowa lub aluminiowa otwierana na trzy strony o wym. min 1,24 m szer. x1,75 m dł., wys. burty min. 20 cm;
o ładowność skrzyni min. 1000 kg;
o daszek;
o szyba szklana z wycieraczka i spryskiwaczem;
o podłogi ze stali nierdzewnej;
o pasy bezpieczeństwa;
o wyposażenie dodatkowe: hak holowniczy, plandeka na skrzynię bagażową, lampa ostrzegawcza obrotowa (stroboskopowa);
o kolorystyka malowania kabiny i skrzyni bagażowej – wg systemu oznaczania kolorów RAL, ściany kabiny – odcienie zieleni, skrzynia bagażowa – kolor dowolny, siedzenia czarne.
Ogłoszenie zawiera minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
2. Wykonawca udzieli min. 18 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd akumulatorowy, a także na akumulatory 18 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dostawy pojazdu.
3. Transport własny na koszt Wykonawcy do miejsca odbioru w LPKiW w Bydgoszczy ul. Gdańska 173-175.
4. Dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru bez uwag podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Przed wystawieniem faktury Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu pojazdu w celu oględzin. Po stwierdzeniu zgodności oferowanego pojazdu z warunkami niniejszego ogłoszenia, Wykonawca wystawi fakturę.
5. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże komplet dokumentów DTR i BHP, schematy instalacji elektrycznych i hydraulicznych i przeszkoli nieodpłatnie osoby wskazane przez Zamawiającego w obsłudze i eksploatacji pojazdu.
6. W okresie gwarancji naprawy przedmiotu umowy wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni przyjazd serwisu w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia usterki przez Zamawiającego - z zastrzeżeniem, że usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek.
7. Reklamacje będą zgłaszane przez Zamawiającego w formie pisemnej - papierowej lub elektronicznej. Za datę zgłoszenia reklamacji uznaje się datę wysłania reklamacji przez Zamawiającego faksem lub e-mailem do Wykonawcy. Wykonawca przystąpi do naprawy lub wymiany reklamacyjnej i gwarancyjnej w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Termin wykonania naprawy lub wymiany reklamacyjnej i gwarancyjnej zostanie szczegółowo uzgodniony z Zamawiającym, jednak termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni. W wypadku nieprzystąpienia do naprawy lub wymiany reklamacyjnej i gwarancyjnej w wyznaczonym terminie, Zamawiający zleci wykonanie naprawy lub wymiany innej firmie na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem odbioru. Powiadomienie powinno być sporządzone w formie pisemnej i przesłane pocztą lub faksem.
9. Do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia jest po stronie Wykonawcy.
10. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego.

Zadanie 2. przyczepa rolnicza:
1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do Zamawiającego fabrycznie nowej dwuosiowej przyczepy rolniczej o ładowności 6000 kg na potrzeby własne Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem na własny koszt. Przyczepa winna spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym Dz.U. z 2005r Nr 108, poz. 908 z późn. zm. oraz posiadać dokumenty niezbędne do rejestracji przyczepy.
Przedmiot dostawy musi spełniać parametry techniczno-użytkowe:
o fabrycznie nowa wyprodukowana w UE lub z homologacją na UE, nie rejestrowana w UE, spełniająca polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r.,poz.1137 z późn.zm.)
o rok produkcji: 2016 lub 2017;
o dopuszczalna masa całkowita: max 9400 kg;
o ładowność: 6000 kg;
o liczba osi: dwie;
o grubość blachy podłogi/ ściany: 4/2 mm;
o wysokość platformy załadunkowej od podłoża: 1100-1200 mm;
o szerokość przestrzeni ładunkowej: 2400-2500 mm;
o długość przestrzeni ładunkowej: 4400-5000 mm;
o centralne ryglowanie ścian;
o ściany skrzyni ładunkowej bez nadstawki: wysokość 500-800 mm, otwierane i uchylane na boki i do tyłu;
o system wywrotu przyczepy trójstronny z siłownikiem hydraulicznym oraz zaworem odcinającym układ hydrauliczny;
o kąt wywrotu skrzyni ładunkowej ( do tyłu, na boki): min. 45 stopni/45s topni;
o instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuobwodowa z ręczną regulacją siły hamowania;
o hamulec postojowy ręczny na korbę;
o tylne gniazda pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy;
o drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej;
o instalacja elektryczna i oświetleniowa 12V, spełniająca wymogi ruchu drogowego;
o dyszel z zaczepem sztywnym z okiem 40mm do łączenia z zaczepami ciągnika;
o tylny zaczep automatyczny lub manualny;
o układ zawieszenia: resory paraboliczne;
o prędkość konstrukcyjna: 40 km/ h;
o ogumienie: 400/60 – 15,5 PR;
o wyposażenie dodatkowe: trójkąt ostrzegawczy, kliny do kół, błotniki kół przednich, instrukcja obsługi w języku polskim;
o kolorystyka malowania podwozia i skrzyni ładunkowej – wg systemu oznaczania kolorów RAL, ściany skrzyni ładunkowej – odcienie zieleni, podwozie – kolor dowolny.
Ogłoszenie zawiera minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
2. Warunki gwarancji na przedmiot zamówienia:
2.1. Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot zamówienia i wszystkie jego podzespoły na okres minimum 12-stu miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru pojazdu wraz z dokumentami
2.2. Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancyjnym zabezpieczyć serwis gwarancyjny/warsztat dla dostarczonego pojazdu podjęcie naprawy winno nastąpić w miejscu postoju przedmiotu zamówienia, nie później niż do 72 godzin od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego telefonicznie lub faxem lub w pierwszy dzień roboczy jeżeli po zgłoszeniu awarii następuje dzień wolny od pracy,
2.3. Wykonawca zobowiązuje się do pokrywania w okresie gwarancyjnym kosztów napraw (awarie nie wynikające z winy użytkownika – Zamawiającego) a w szczególności kosztów holowania, dojazdu serwisu, kosztów robocizny, kosztów materiałów i części.
2.4. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w okresie gwarancyjnym w ciągu 72 godzin od podjęcia przez serwis naprawy pojazdu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach do podstawowego lub pokryć koszty wynajmu pojazdu zastępczego realizującego zobowiązania przyjęte przez zamawiającego do realizacji przez przedmiotowy pojazd, licząc od kolejnego dnia roboczego następującego po upływie 72 godzin.
3.Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
3.1. Dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru bez uwag podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków w celu sprawnego przeprowadzenia odbioru oraz zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia na własny koszt w wyznaczonym terminie dodatkowych badań technicznych w autoryzowanej stacji obsługi bądź serwisie celem potwierdzenia wymaganego stanu technicznego pojazdu, w przypadku podejrzenia, że dostarczona przyczepa rolnicza posiada wadliwe wyposażenie, lub jest ono niezgodne z obowiązującymi przepisami, lub stan techniczny pojazdu nie odpowiada treści złożonej zgodnie z ogłoszeniem oferty Zamawiający może odmówić odbioru pojazdu i żądać jego naprawy lub odstąpić od umowy z winy wykonawcy.
3.2. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem odbioru. Powiadomienie powinno być sporządzone w formie pisemnej i przesłane pocztą lub faksem,
3.3 Do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia jest po stronie Wykonawcy.

III. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ - 30 dni
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Dostawa w ciągu 30 dni od podpisania umowy.

V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE FINANSOWANIA (LEASING)
- leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 851 z późn. zm.),
- waluta: w polskich złotych,
- okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego wynosi 5 lat,
- opłata wstępna wynosić będzie 10% licząc od wartości przedmiotu zamówienia,
- opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta Zamawiającego,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie. Zamawiający przed spłatą ostatniej raty leasingowej zobowiązuje się złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa zakupu przedmiotu leasingu,
- wartość wykupu przedmiotu zamówienia po zakończonej umowie będzie równa 1% jego wartości początkowej,
- w umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych np. kosztów transportu, rozładunku, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT),
- spłata rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy,
- spłata rat leasingowych nastąpi po przekazaniu przedmiotu leasingu protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym bez uwag wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację,
- raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu płatne począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia.
- oprocentowanie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M,
- wszystkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy będą regulowane po otrzymaniu faktury VAT zgodnie z terminem określonym w harmonogramie w spłat,
- Wykonawca (leasingodawca) jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia w ofercie harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy,
- Wykonawca ma prawo do rozwiązania umowy leasingu w przypadku nie uregulowania przez Zamawiającego należności z tytułu rat leasingowych z trzech kolejnych okresów rozliczeniowych.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny:
1. Cena jest jedynym kryterium wyboru.
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto zgodnie z formularzem ofertowym.
Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia w przypadku:
• cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
• postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
VIII. OPIS OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym
2) Do oferty Wykonawca dołączy zdjęcie oraz informacje określające typ i model pojazdu oraz parametry techniczne.
3) Oferty z ceną należy skutecznie dostarczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Dostawa bagażowego pojazdu akumulatorowego oraz przyczepy rolniczej na potrzeby własne LPKiW w Bydgoszczy w formie leasingu operacyjnego do sekretariatu LPKiW, do dnia 13.04.2017 r., do godz. 9:30 na adres: Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

X. OTWARCIE OFERT
Otwarcie ofert, jawne dla oferentów, nastąpi w dniu 13.04.2017 r. o godz. 9:30 w świetlicy LPKiW, I piętro (teren bazy technicznej) ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze.

XI. UWAGI DODATKOWE:
a) Komisja wzywa oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, lub do złożenia wyjaśnień.
b) W przypadku nie dojścia do zawarcia umowy przedmiotu zamówienia z osobą, firmą wyłonioną w postępowaniu zastrzega się, że Zarząd LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o.o. może wybrać kolejną ofertę.
c) Zastrzega się możliwość unieważnienia postepowania lub jego odwołanie bez podania przyczyny. Zarząd LPKiW „Myślęcinek” Sp z o.o. w Bydgoszczy może zamknąć procedurę postepowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
d) Oferenci biorący udział w postepowaniu nie mogą: posiadać zadłużenia na rzecz LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy, w czasie przystępowania do w/w postepowania prowadzić żadnych spraw spornych, być skazanymi prawomocnym wyrokiem.

Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej www.myslecinek.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego.
Zał. 1,2 – formularze ofertowe

DataZałącznikWielkość
2017-04-03Microsoft Office document icon formularz_ofertowy-przyczepa.doc92.5 KB
2017-04-10Microsoft Office document icon formularz_ofertowy-melex.doc90 KB

Partnerzy

Sponsorzy