Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza postępowanie wg procedury uproszczonej – Dostawa bagażowego pojazdu akumulatorowego na potrzeby własne LPKiW w Bydgoszczy w formie leasingu operacyjnego

Wersja do wydrukuWersja PDF

---------
Przeniesiono do archiwum: 2019-04-20
---------
Bydgoszcz, 19.04.2017 r.
Nr postępowania 4/PM/2017

OGŁOSZENIE
Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza postępowanie wg procedury uproszczonej – poniżej 30.000 EURO bez zastosowania uPzp na: Dostawę bagażowego pojazdu akumulatorowego na potrzeby własne
LPKiW w Bydgoszczy w formie leasingu operacyjnego

I . ZAMAWIAJĄCY:
Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
ul. Gdańska 173-175
85-674 Bydgoszcz
tel. 052/ 328-00-09
fax 052/ 328-00-24
strona: www.myslecinek.pl
II . OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zamówienie obejmuje dostawę do Zamawiającego bagażowego pojazdu akumulatorowego o ładowności min. 1000 kg na potrzeby własne Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem na własny koszt. Pojazd powinien spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz posiadać niezbędne dokumenty upoważniające do rejestracji.
Przedmiot dostawy musi spełniać następujące parametry:
o pojazd akumulatorowy,
o fabrycznie nowy,
o rok produkcji: 2016 lub 2017
o bagażowy;
o min. 2-osobowy;
o silnik min 4,5 kW, prąd przemienny;
o akumulatory dostosowane do zamawianego pojazdu o pojemności min. 240Ah;
o prostownik zewnętrzny dostosowany do zastosowanych akumulatorów;
o pełna instalacja oświetleniowa spełniająca wymogi ruchu drogowego;
o wskaźnik rozładowania baterii,
o klakson;
o koła min. 13 cali terenowe;
o hydrauliczny układ hamulcowy tarczowy lub bębnowy;
o rama galwanizowana;
o skrzynia bagażowa stalowa lub aluminiowa otwierana na trzy strony o wym. min 1,24 m szer. x1,75 m dł., wys. burty min. 20 cm;
o ładowność skrzyni min. 1000 kg;
o daszek;
o szyba szklana z wycieraczka i spryskiwaczem;
o podłogi ze stali nierdzewnej lub o zbliżonych parametrach z tworzywa sztucznego;
o pasy bezpieczeństwa;
o wyposażenie dodatkowe: hak holowniczy, plandeka na skrzynię bagażową, lampa ostrzegawcza obrotowa (stroboskopowa);
o kolorystyka malowania kabiny i skrzyni bagażowej – wg systemu oznaczania kolorów RAL, ściany kabiny – odcienie zieleni, skrzynia bagażowa – kolor dowolny, siedzenia czarne.
Ogłoszenie zawiera minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
2. Wykonawca udzieli min. 18 miesięcznej gwarancji na dostarczony pojazd akumulatorowy, a także na akumulatory 18 miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dostawy pojazdu.
3. Transport własny na koszt Wykonawcy do miejsca odbioru w LPKiW w Bydgoszczy ul. Gdańska 173-175.
4. Dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru bez uwag podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Przed wystawieniem faktury Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu pojazdu w celu oględzin. Po stwierdzeniu zgodności oferowanego pojazdu z warunkami niniejszego ogłoszenia, Wykonawca wystawi fakturę.
5. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże komplet dokumentów DTR i BHP, schematy instalacji elektrycznych i hydraulicznych i przeszkoli nieodpłatnie osoby wskazane przez Zamawiającego w obsłudze i eksploatacji pojazdu.
6. W okresie gwarancji naprawy przedmiotu umowy wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni przyjazd serwisu w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia usterki przez Zamawiającego - z zastrzeżeniem, że usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek.
7. Reklamacje będą zgłaszane przez Zamawiającego w formie pisemnej - papierowej lub elektronicznej. Za datę zgłoszenia reklamacji uznaje się datę wysłania reklamacji przez Zamawiającego faksem lub e-mailem do Wykonawcy. Wykonawca przystąpi do naprawy lub wymiany reklamacyjnej i gwarancyjnej w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Termin wykonania naprawy lub wymiany reklamacyjnej i gwarancyjnej zostanie szczegółowo uzgodniony z Zamawiającym, jednak termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni. W wypadku nieprzystąpienia do naprawy lub wymiany reklamacyjnej i gwarancyjnej w wyznaczonym terminie, Zamawiający zleci wykonanie naprawy lub wymiany innej firmie na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż na 5 dni roboczych przed planowanym terminem odbioru. Powiadomienie powinno być sporządzone w formie pisemnej i przesłane pocztą lub faksem.
9. Do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia jest po stronie Wykonawcy.
10. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego.
III. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
30 dni
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Dostawa w ciągu 30 dni od podpisania umowy.

V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE FINANSOWANIA (LEASING)
- leasing operacyjny (w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 851 z późn. zm.),
- waluta: w polskich złotych,
- okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego wynosi 5 lat,
- opłata wstępna wynosić będzie 10% licząc od wartości przedmiotu zamówienia,
- opłata wstępna zostanie uiszczona przelewem z konta Zamawiającego,
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu przedmiotu leasingu. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa zakupu nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność leasingu podpisanych przez Zamawiającego i Wykonawcę za cenę wskazaną w ofercie. Zamawiający przed spłatą ostatniej raty leasingowej zobowiązuje się złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa zakupu przedmiotu leasingu,
- wartość wykupu przedmiotu zamówienia po zakończonej umowie będzie równa 1% jego wartości początkowej,
- w umowie nie będzie zapisów zobowiązujących Zamawiającego do ponoszenia innych dodatkowych opłat: w tym m.in. opłat manipulacyjnych, administracyjnych, kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych np. kosztów transportu, rozładunku, szkolenia, etc., za usługi dodatkowe (w szczególności aneksy do umowy, duplikaty faktur VAT),
- spłata rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy,
- spłata rat leasingowych nastąpi po przekazaniu przedmiotu leasingu protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym bez uwag wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację,
- raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu płatne począwszy od następnego miesiąca od dnia przekazania przedmiotu zamówienia.
- oprocentowanie zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M,
- wszystkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy będą regulowane po otrzymaniu faktury VAT zgodnie z terminem określonym w harmonogramie w spłat,
- Wykonawca (leasingodawca) jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia w ofercie harmonogramu rat leasingowych na cały okres obowiązywania umowy,
- Wykonawca ma prawo do rozwiązania umowy leasingu w przypadku nie uregulowania przez Zamawiającego należności z tytułu rat leasingowych z trzech kolejnych okresów rozliczeniowych.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny:
1. Cena jest jedynym kryterium wyboru.
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto zgodnie z formularzem ofertowym.
Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia w przypadku:
• cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
• postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
VIII. OPIS OFERTY ORAZ MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na formularzu ofertowym (zał. 1 i zał. nr 2).
2) Do oferty Wykonawca dołączy zdjęcie oraz informacje określające typ i model pojazdu oraz parametry techniczne.
3) Oferty z ceną należy skutecznie dostarczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
Dostawa bagażowego pojazdu akumulatorowego na potrzeby własne LPKiW
w Bydgoszczy w formie leasingu operacyjnego do sekretariatu LPKiW, do dnia 26.04.2017 r., do godz. 9:00 na adres:
Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz

IX. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania/unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

X. OTWARCIE OFERT
Otwarcie ofert, jawne dla oferentów, nastąpi w dniu 26.04.2017 r. o godz. 9:30 w świetlicy LPKiW, I piętro (teren bazy technicznej) ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze.

XI. UWAGI DODATKOWE:
a) Komisja wzywa oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, lub do złożenia wyjaśnień.
b) W przypadku nie dojścia do zawarcia umowy przedmiotu zamówienia z osobą, firmą wyłonioną w postępowaniu zastrzega się, że Zarząd LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o.o. może wybrać kolejną ofertę.
c) Zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania lub jego odwołanie bez podania przyczyny. Zarząd LPKiW „Myślęcinek” Sp z o.o. w Bydgoszczy może zamknąć procedurę postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
d) Oferenci biorący udział w postępowaniu nie mogą: posiadać zadłużenia na rzecz LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy, w czasie przystępowania do w/w postępowania prowadzić żadnych spraw spornych, być skazanymi prawomocnym wyrokiem.

Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej www.myslecinek.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego.
Zał. 1 – formularz ofertowy

DataZałącznikWielkość
2017-04-19Microsoft Office document icon formularz_ofertowy-melex.doc90.5 KB

Partnerzy

Sponsorzy