Promocja i sprzedaż na zasadzie wyłączności produktów – napojów na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku

Wersja do wydrukuWersja PDF

Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018

Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018

Zarząd Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku "Myślęcinek" Sp. z o.o. w Bydgoszczy ogłasza konkurs ofertowy na promocję i sprzedaż na zasadzie wyłączności produktów – napojów na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku

 

I. Przedmiot ogłoszenia: Promocja i sprzedaż, która może dotyczyć produktów na zasadzie ich wyłączności m.in.: napojów, tj. bezakoholowych napojów gazowanych, energetycznych, izotonicznych, herbaty mrożonej, napojów owocowych, wody i gotowych soków na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku w Bydgoszczy.

II. Warunki promocji i sprzedaży.
W Leśnym Parku organizowanych jest 59 imprez otwartych (od 300 – 80.000 uczestników)

Kalendarium na rok 2015r. w załączeniu – w  sezonie  zimowym  dochodzi  kolejnych 7 imprez.  

63 imprezy zlecone (pikniki zakładowe, przyjęcia  od 80 – 5.000 uczestników)

Liczba odwiedzających osób w roku 2014r. wynosiła około 1mln 600 tys.

Ilość punktów  gastronomicznych – sprzedażowych objętych współpracą - 13

Ilość punktów  gastronomicznych - krótko okresowych ( weekendy  oraz dni okazjonalne )- 8  –  punkty te w większym zakresie muszą mieć produkty wskazane przez LPKiW

 

1. W ramach współpracy LPKiW zobowiązuje się do:

Stała Forma

A) umieszczenia reklamy produktów Oferenta w miejscach ustalonych przez strony:

  1. wszystkie ośrodki LPKiW, wjazdy-wyjazdy, nośnik o wymiarach 80 cm na 60 cm z możliwością dopasowania w zależności od charakterystyki loga lub podstawy nośnej;
  2. wielkoformatowy nośnik w rozmiarach 4m x 2,5m w pasie ruchu drogowego lub w innym miejscu wspólnie ustalonym przez strony;
  3. w przypadku zmiany nośnika reklamy na wizyjny nośnik elektroniczny – udostępnienie 30 sekund czasu emisji spotu minimum co 15 minut;

B) umieszczenie logo produktów Oferenta na rozdawanych materiałach reklamowych poligraficznych w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk przy akcjach promocyjnych, informowanie masmediów o sponsorowaniu działań Spółki  przez Oferenta;

C) promowanie firmy Oferenta, zgodnie z dobrze pojętym interesem tzn. w sposób, który przyczyni się do ugruntowania dobrej pozycji na rynku i pozytywnego wyobrażenia  o produktach firmy, w szczególności przez:

  1. umieszczenie materiałów promocyjnych dostarczonych przez Oferenta w miejscach uzgodnionych przez obie strony;
  2. współdziałanie w organizacji imprez promujących Oferenta na zasadach odrębnie uzgodnionych przez strony;

D) zapewnienia sprzedaży produktów Oferenta w lokalach i ogródkach gastronomicznych mieszczących się na terenie LPKiW, zgodnie z załącznikiem nr 1.
 

Przy imprezach ,,otwartych”

Promocja przy największych imprezach otwartych (Wielka Majówka, Powitanie Lata, Pożegnanie Lata, Babie Lato) – zgodnie z załączonym harmonogramem.

 

Uwaga – przy pozostałych imprezach otwartych (zostaje takich imprez około 53) kampanie promocyjne są podobne.

 

A) reklama w czasie imprezy:

  1. nośniki reklamy w ilości 3 sztuk i rozmiarze 3 m na 1,5 m (umiejscowienie nośników reklamy na scenie oraz w miejscach ustalonych przez strony – nośniki dostarcza sponsor),
  2. przekazywanie informacji o sponsorach imprezy,
  3. konkursy sponsora na scenie;

B) podanie w prasie nazwy Oferenta oraz logotypów – w zapowiedziach imprezy, jak i w reportażach (prasa patronacka ok. 8 razy);

C) miejsce na stoisko promocyjno-handlowe;

D) reklama na terenie LPKiW w ilości 1 szt. i rozmiarze 3 m na 1,5 m w pasie ruchu drogowego przy ul. Gdańskiej, na nośnikach wielkoformatowych zapraszających na imprezę;

E) wymienianie nazwy Oferenta w spotach reklamowych w radiu patronackim (przynajmniej 100 spotów – tekst do uzgodnienia przez strony);

F) umiejscowienie logotypu Oferenta w Bydgoskim Portalu Internetowym z przekierowaniem na stronę sponsora (3 miesiące – tekst, forma promocji do uzgodnienia przez strony);

G) umiejscowienie logo Oferenta na plakatach reklamowych (2000 plakatów – forma do uzgodnienia przez strony);

H) zorganizowanie stoiska promocyjnego z atrakcjami (zapewnienie namiotu, ustawienie dodatkowo przy atrakcjach);

I) zapewnienie sprzedaży produktów Oferenta podczas tych imprez;

J) inne propozycje ustalone przez strony;

K) promocja przy pozostałych imprezach otwartych ustalana każdorazowo przez strony (kalendarium imprez na 2015 w załączeniu, w kolejnych latach obowiązywania umowy  LPKiW  jest zobowiązana dostarczyć kalendarium na kolejne lata).
 

2. Zawarcie umowy na okres 3 lat. Minimalne kwoty netto do przekazania Leśnemu Parkowi w zamian za pakiet marketingowy i możliwość sprzedaży na terenie Leśnego Parku:

W roku 2015 -  61.000 netto PLN, płatne do 31 maja 2015

W roku 2016 -  61.000 netto PLN, płatne do 31 maja 2016         

W roku 2017 -  61.000 netto PLN, płatne do 31 maja 2017
Minimalna suma za cały okres współpracy wynosi 183.000 netto PLN

Leśny Park ma prawo zarządać wpłaty pierwszej transzy w roku 2014.

III. Sposób przygotowania oferty.

Oferty prosimy skutecznie składać na piśmie w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Promocja i sprzedaż na zasadzie wyłączności produktów – napojów na terenie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku”
Oferty złożone w niezamkniętej kopercie bądź oferty złożone po terminie zostaną zwrócone oferentowi.

Sprawę prowadzi: Andrzej Kowalski – tel. 605 630 005
 

IV. Oferta winna zawierać:
a) imię, nazwisko, adres Oferenta lub firmy oraz siedzibę i adres, jeżeli Oferentem jest osoba prawna lub podmiot (w przypadku osób prawnych należy złożyć aktualne dokumenty rejestracyjne potwierdzające prawa do reprezentowania podmiotu), nr telefonu kontaktowego;

b) oświadczenie, że Oferent zapoznał się z niniejszym ogłoszeniem, znane mu są warunki konkursu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;

d) do oferty należy dołączyć proponowaną kwotę netto za przedmiot konkursu ofertowego.
 

V. Miejsce i termin złożenia oferty.
Oferty należy skutecznie doręczyć w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Promocja i sprzedaż na zasadzie wyłączności produktów – napojów na terenie obiektu Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku” na adres 85-674 Bydgoszcz ul. Gdańska 173-175 LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy lub osobiście w sekretariacie (adres jw. – budynek Zarządu) Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku do dnia 17.11.2014r. do godz. 9.00.

VI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.11.2014 o godz. 9.30 przy udziale Komisji LPKiW w świetlicy na pierwszym piętrze budynku bazy technicznej Leśnego Parku mieszczącego się pod adresem ul. Gdańska 173-174 w Bydgoszczy.
 

VII. Kryteria i sposób oceny ofert.
Kryterium oceny ofert będzie najwyższa kwota netto za cały okres współpracy.  Umowa zostanie zawarta z Oferentem, który zaoferuje najwyższą kwotę brutto. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy, Leśny Park wybierze ofertę z kolejną najwyższą ceną netto. W przypadku złożenia ofert z jednakową ceną Leśny Park wezwie Oferentów do złożenia ofert dodatkowych.

VIII. Uwagi dodatkowe.
a) Konkurs ofert jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferował co najmniej cenę wywoławczą.
b) Komisja konkursu ofert wzywa Oferentów, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie lub do złożenia wyjaśnień.
c) Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu ofertowego lub jego odwołanie bez podania przyczyny. Zarząd LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o. o. może zamknąć procedurę zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek z ofert.
d) Oferenci biorący udział w zapytaniu ofertowym nie mogą posiadać zadłużenia na rzecz LPKiW „Myślęcinek” Sp. z o.o.

 

Partnerzy

Sponsorzy