Ogłoszenie-roboty budowlane

Wersja do wydrukuWersja PDF

---------
Przeniesiono do archiwum: 1 February 2018
---------
---------
Przeniesiono do archiwum: 31 January 2018
---------
Bydgoszcz: BUDYNEK HALI MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEJ WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ I ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ PRZY UL. HIPICZNEJ W BYDGOSZCZY

UWAGA WYKONAWCY!!
Zmiana z dnia 12.11.2015r.
Zamawiający informuje, ze na stronie internetowej w dniu 12.11.2015r. załączono formularz ofertowy z wykreśloną pozycją dotyczącą dokumentów, które należy dołączyć do formularza ofertowego, w pkt. 2 podpunkt 7 tj.:
karta gwarancyjna (wg wzoru zamawiającego)- zał. 10 do SIWZ

ZMIANY Z DNIA 10.11.2015r.

Zamawiający informuje, że na stronie internetowej w dniu 10.11.2015r. załączono następujące dokumenty:

Pytania Wykonawcy wraz z odpowiedziami.
SIWZ z poprawioną omyłką pisarską, w związku z datą otwarcia ofert, która nie uległa zmianie tj. 16.11.2015r.
Było: 17.6. Termin otwarcia ofert: w dniu 16.11.2105r. godzina 09:30
Jest: 17.6. Termin otwarcia ofert: w dniu 16.11.2015r. godzina 09:30
Wzór umowy wraz ze zmianami zgodnie z na pytania Wykonawcy.
Kosztorys ofertowy zgodnie z pytaniem Wykonawcy.
Przedmiar -zał. nr 6

Nr ogłoszenia: 157805-2015; data zamieszczenia: 29.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Park Kultury i Wypoczynku MYŚLĘCINEK Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3280009, faks 052 3280024.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDYNEK HALI MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEJ WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ I ZEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ PRZY UL. HIPICZNEJ W BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP, polegające na wybudowaniu hali magazynowo - warsztatowej jednokondygnacyjnej, niepodpiwniczonej na terenie Parku Rozrywki w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o. o. w Bydgoszczy, o powierzchni użytkowej 193,30m2, kubaturze brutto 852,08m3. Projektowana hala jest budynkiem o konstrukcji stalowej, ściany zewnętrzne, pokrycie dachu wykonane z płyt warstwowych z rdzeniem ze styropianu samogasnącego - NRO. Projekt zakłada budowę hali o 4 modułach, o rozpiętości osiowej wym.4m. Trzy moduły po stronie zachodniej zajmować będzie część magazynowa, jeden moduł po stronie wschodniej zajmować będzie część warsztatowa. Części te oddzielone są od siebie ścianą o konstrukcji stalowej pokrytej blachą trapezową ocynkowaną o odpowiedniej sztywności. W ścianie wewnętrznej znajdują się wrota stalowe o szer. w świetle przejścia 190 cm. Do hali prowadzą dwa wejścia (pełniące również funkcję wyjścia ewakuacyjnego) zlokalizowane po przeciwległych stronach. Stopy i ławy fundamentowe żelbetowe (wg DPW), na chudym betonie B10, grubości 10 cm. Zaprojektowano instalację oświetleniową, zasilającą. Roboty w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w: 1) Dokumentacja projektowa wykonawcza (DPW) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) opracowanych Pracownię Projektową ATOR arch. Janusz Mikielski, ul. Jagiellońska 103, 85-027 Bydgoszcz, 2) Kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót, 3) Wzór umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią integralną część SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.myslecinek.pl w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Uwaga: Jeżeli w SIWZ i załącznikach znajdują się jakiekolwiek nazwy własne to świadczą one o jakości materiałów/urządzeń/rozwiązań, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/urządzeń/rozwiązań równoważnych o parametrach, nie gorszych niż te na które wskazują zastosowane nazwy..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki na takich samych warunkach i zasadach jak określone w umowie podstawowej, Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.20-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2, 45.31.43.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie art. 22 ust 1 Pzp-zał.2 pkt. 1) potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.1. SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w siwz Wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest wykazać roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: - minimum dwie roboty polegających na WYKONANIU minimum dwóch szt. HALI o konstrukcji stalowej o kubaturze minimum 500 m3 każda, o łącznej wartości kontraktów, co najmniej 200.000,00 zł brutto. Do wymienionych w wykazie robót budowlanych Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że każda z tych robót budowlanych została wykonana należycie. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.2 SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w siwz Wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają wymieniony wyżej warunek udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym minimum sprzętem specjalistycznym (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.3. SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w siwz Wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w tym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (1 osoba), specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 1409) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1.1.4 SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w siwz Wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 - (słownie: dwieście_tysięcy_złotych 00/100) PLN- zał. nr 2 pkt. 1) do SIWZ, 2) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art. 26 ust. 2c. jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane §7.1. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez Wykonawcę oświadczenia, określonego w pkt. 11.1.1.5. SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki i opis sposobu dokonania oceny zawarty w siwz Wykonawca spełnia na termin składania ofert. W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• inne dokumenty
dokumenty potwierdzające, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w postępowaniach określonych w art. 26 ust.2. ustawy żąda od wykonawcy złożenia przez dołączenie do oferty następujących dokumentów: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru Zamawiającego zał. 2 pkt. 2)), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2)Zgodnie z art. 26.2b. ustawy PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wymienione wyżej pisemne zobowiązanie stanowi integralną część wykazu-należy je złożyć w oryginale. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w Postępowaniu określonych w pkt.10 SWIZ na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b UPZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt. 11.1.2 SIWZ. 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art.23 UPZP wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24. ust.1 UPZP oddzielnie, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przekłada dokumenty wymienione w 11.1.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1. Cena - 94
• 2. Okres gwarancji i rękojmi - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, 2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) Zamiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy. c) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, d) konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, e) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, f) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszonej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzieleni w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji(powodujących konieczność jego wydłużenia), g) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, h) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 2. 1) W wypadkach określonych w ust.1. pkt.3 Wykonawca zobowiązany jest poinformować zamawiającego na piśmie o wystąpieniu zdarzeń wywołanych w/w okolicznościami najpóźniej dzień po dniu, w którym wystąpiło zdarzenie stanowiące podstawę wstrzymania robót. Zamawiający ma przy tym prawo zweryfikować wystąpienie w/w okoliczności. Zamawiający musi wyrazić zgodę na zaprzestane robót, odnotowując zdarzenie w dzienniku budowy. Zamawiający ma prawo nie zgodzić się na wniosek Wykonawcy, który wcześniej zweryfikuje. 2) Wznowienie następuje po ustaniu przyczyn, z których nastąpiło zawieszenie robót na zasadach określonych w pkt. 1). W przypadku nie wywiązania się z procedury zawartej w tym punkcie, Wykonawca traci prawo do powoływania się na przyczyny stanowiące podstawę wstrzymania robót w późniejszym okresie. 3) W.w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: a) - ad. pkt. 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) - ad. pkt. 2) - zmiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające, co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; c) - ad. pkt. 3)- w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, d) - ad. pkt. 3): lit.a)- o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, -lit. b) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia. - lit. c), d), e), f), g), h)- o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do zyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, gdy są spełnione warunki zmiany: z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy, na wiedzy i doświadczeniu, którego opierał się Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( w oparciu o art. 26 ust.2a ustawy pzp). Zmiana podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, że nowy podwykonawca spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca oraz brak jest w stosunku do niego podstaw do wykluczenia. Zmiany osób, na wiedzy i doświadczeniu, którego opierał się Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zmiana może nastąpić pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, że nowa osoba spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowa osoba oraz brak jest w stosunku do niego podstaw do wykluczenia 5. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b) wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zmawiający może wyrazić zgodę. 6. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do kontraktu-aneks.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Park Kultury i Wypoczynku Myślęcinek Sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85- 674 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Leśnego Parku Kultury i Wypoczynku Myślęcinek sp. z o.o. w Bydgoszczy, ul. Gdańska 173-175, 85-674 Bydgoszcz w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DataZałącznikWielkość
2016-06-17PDF icon SIWZ 2_UZP_PT_2015_hala magazynowo_warsztatowa.pdf548.86 KB
2016-06-17PDF icon zał. nr 1_umowa 2_UZP_PT_2015_hala magazynowo_warsztatowa.pdf515.17 KB
2016-06-17PDF icon Zał. nr 2_oświadczenia_123_2_UZP_PT_2015.pdf360.79 KB
2016-06-17PDF icon Zał. nr 3_wykaz wykonanych robót_2_UZP_PT_2015.pdf355.55 KB
2016-06-17PDF icon Zał. nr 4 formularz ofertowy 2_UZP_PT_2015.pdf375.05 KB
2016-06-17PDF icon zał. nr 5 Kosztorys ofertowy 2_UZP_PT_2015.pdf248.53 KB
2016-06-20PDF icon zał. nr 6 ATOR-Hala-Magazynowa-Myslecinek-06-2015-przedm_budowlany.pdf117.12 KB
2016-06-20PDF icon zał. nr 6_Projekt Wykonawczy ELEK wraz z przedmiarem- LPKiW Hala.pdf988.53 KB
2016-06-20PDF icon Zał. nr 7 informacja o przynależności do gr.kapitałowej_2_UZP_PT_2015.pdf356.03 KB
2016-06-20Package icon zał. nr 8_1-Archi PW.zip1.42 MB
2016-06-20Package icon zał. nr 8_2_konstr_PW_1.zip2.93 MB
2016-06-20Package icon zał. nr 8_2_konstr_PW_2.zip2.89 MB
2016-06-20PDF icon zał. nr 8_Projekt Wykonawczy ELEK - LPKiW Hala.pdf988.53 KB
2016-06-20Package icon zał. nr 8_STWIOR_bud_elektr.zip461.46 KB
2016-06-20PDF icon zał. nr 9_decyzja nr 681_2015_budynek hali magazynowo_warsztatowej.pdf4.18 MB
2016-06-20PDF icon zał. nr 10_2_UZP_PT_2015 Wzór druku dokumentu udzielania gwarancji jakości.pdf198.96 KB
2016-06-20PDF icon odpow.na pyt z 05.11.2015-Pytania nr 1.pdf304.64 KB
2016-06-20PDF icon SIWZ 2_UZP_PT_2015_hala magazynowo_warsztatowa_zmiana_10.11.2015r.pdf549.52 KB
2016-06-20PDF icon zał. nr 1_umowa 2_UZP_PT_2015_hala magazynowo_warsztatowa_popr_10.11.2015r.pdf515.38 KB
2016-06-20PDF icon zał. nr 5 Kosztorys ofertowy 2_UZP_PT_2015_zmiana l.p. poz._10.11.2015.pdf249.27 KB
2016-06-20PDF icon zał. nr 6_zmiana_10.11.2015r. ATOR - Hala Magazynowa Myślęcinek 06.2015 przedmiar.pdf469.17 KB
2016-06-20PDF icon Zał. nr 4 formularz ofertowy 2_UZP_PT_2015_zmiana_12.11.2015r.pdf374.71 KB

Partnerzy

Sponsorzy